ETS2: game day 59

Herný deň 59 technicky začína ešte v hernom dni 58, konkrétne hodinu a pol pred polnocou a to na hoteli v meste Kristiansand na juhu Nórska. Cieľom herného dňa je dokončiť objavovanie Nórska a to cestou do posledného chýbajúceho mesta ktoré je zároveň hlavným mestom – do Osla. V ponuke zásielok som si celkom optimisticky vyhliadol zásielku z predmestia do Stavangeru a odtiaľ hneď nadväzujúcu zásielku do Osla. No čo by sa na tom mohlo pokaziť? Všetko 🙂

ďalší jazdný deň začína o pol jedenástej večer v posledných záchvevoch svetla

Tak som sa vytrepal dobrých 70 kilometrov za mesto, aby som po príjazde do podniku zistil, že zásielka do Stavangeru vypršala. 🙁 Rýchly pohľad do route plannera hovorí, že smerom na Stavanger, ani do Bergenu ani do Osla nie je k dispozícii absolútne nič. A tak sa nasrato točím bez nákladu po tmavom areáli firmy a vyrážam prázdnou jazdou do 3 hodiny vzdialeného Stavangeru.

výjazd z areálu bez nákladu smer Stavanger

S pomalým príchodom brieždenia nakladám neďaleko prístavu v Stavangeri kontajner s olejovými filtrami a vyrážam na 580 kilometrov dlhú trasu po nórskom vnútrozemí okreskami číslo 13 a E134.

nakládka v Stavangeri
zjazd z mestského privádzača na okresku číslo 13

Cesta sa kľukatí pomedzi nespočetné množstvo jazier pod úpätiami vrcholkov hôr, čo je od relatívne nudnej tempomatovej jazdy po diaľnici veľmi príjemná zmena. Jeden krásny výhľad hneď strieda druhý a tak cvakám a cvakám parádne screenshoty.

Vzhľadom na to, že za virtuálnym volantom sedím už od 22:30, jedenásť hodinová jazdná doba pomaly končí a tak zatiahnem na odpočívadlo v poludňajšom tieni hôr. Opäť vzniká jeden mega screenshot.

odpočinok na pumpe skrytej medzi kopcami

Po povinnom odpočinku zostáva pár hodín jazdy do prístavu v Osle. So zapadajúcim slnkom sa pripájam na diaľničný obchvat Osla a pomaly sa dogúľam na vykládku do prístavu.

Zásielka vyložená, čo s načatým dňom? Keďže som skončil povinný odpočinok ešte len popoludní, ostáva mi ešte relatívne dosť času na jazdu. A tak sa opäť rozhodnem zahrať sa na miestny taxík a prevezmem kontajner s oblečením z prístavu do prekladiska kontajnerov. Večerná „prechádzka“ Oslom sa začne pokutou za rýchlosť, a končí sa nekonečným cúvaním na mini placíku medzi zložené kontajnery, kde bola úplná tma. Takto som sa s cúvaním do vykládkového miesta už naozaj veľmi dlho nevytrápil, trvalo mi to takmer 30 minút to trafiť na rovno aby som netrafil nič okolo.

Po dlhom trápení sa asi o jednej ráno presúvam na odpočinkovú plochu a opäť ma namerajú policajti. A tak krátko po pol druhej ráno herného dňa číslo 60 končím jazdu, akurát tak nasratý sám na seba že som si pokazil štatistiky.

V nasledujúcej časti pokračujeme takmer 2700 kilometrov dlhou ADR zásielkou vedúcou takmer cez celú kontinentálnu Európu.

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *