ETS2: game day 59
Herný deň 59 technicky začína ešte v hernom dni 58, konkrétne hodinu a pol pred polnocou a to na hoteli v meste Kristiansand na juhu Nórska. Cieľom herného dňa je dokončiť objavovanie Nórska a to cestou do posledného chýbajúceho mesta ktoré je zároveň hlavným mestom – do Osla. V ponuke zásielok som si celkom optimisticky vyhliadol zásielku z predmestia do Stavangeru a odtiaľ hneď nadväzujúcu zásielku do Osla. No čo by sa na tom mohlo pokaziť? Všetko 🙂
Tak som sa vytrepal dobrých 70 kilometrov za mesto, aby som po príjazde do podniku zistil, že zásielka do Stavangeru vypršala. 🙁 Rýchly pohľad do route plannera hovorí, že smerom na Stavanger, ani do Bergenu ani do Osla nie je k dispozícii absolútne nič. A tak sa nasrato točím bez nákladu po tmavom areáli firmy a vyrážam prázdnou jazdou do 3 hodiny vzdialeného Stavangeru.
S pomalým príchodom brieždenia nakladám neďaleko prístavu v Stavangeri kontajner s olejovými filtrami a vyrážam na 580 kilometrov dlhú trasu po nórskom vnútrozemí okreskami číslo 13 a E134.
Cesta sa kľukatí pomedzi nespočetné množstvo jazier pod úpätiami vrcholkov hôr, čo je od relatívne nudnej tempomatovej jazdy po diaľnici veľmi príjemná zmena. Jeden krásny výhľad hneď strieda druhý a tak cvakám a cvakám parádne screenshoty.
Vzhľadom na to, že za virtuálnym volantom sedím už od 22:30, jedenásť hodinová jazdná doba pomaly končí a tak zatiahnem na odpočívadlo v poludňajšom tieni hôr. Opäť vzniká jeden mega screenshot.
Po povinnom odpočinku zostáva pár hodín jazdy do prístavu v Osle. So zapadajúcim slnkom sa pripájam na diaľničný obchvat Osla a pomaly sa dogúľam na vykládku do prístavu.
Zásielka vyložená, čo s načatým dňom? Keďže som skončil povinný odpočinok ešte len popoludní, ostáva mi ešte relatívne dosť času na jazdu. A tak sa opäť rozhodnem zahrať sa na miestny taxík a prevezmem kontajner s oblečením z prístavu do prekladiska kontajnerov. Večerná „prechádzka“ Oslom sa začne pokutou za rýchlosť, a končí sa nekonečným cúvaním na mini placíku medzi zložené kontajnery, kde bola úplná tma. Takto som sa s cúvaním do vykládkového miesta už naozaj veľmi dlho nevytrápil, trvalo mi to takmer 30 minút to trafiť na rovno aby som netrafil nič okolo.
Po dlhom trápení sa asi o jednej ráno presúvam na odpočinkovú plochu a opäť ma namerajú policajti. A tak krátko po pol druhej ráno herného dňa číslo 60 končím jazdu, akurát tak nasratý sám na seba že som si pokazil štatistiky.
V nasledujúcej časti pokračujeme takmer 2700 kilometrov dlhou ADR zásielkou vedúcou takmer cez celú kontinentálnu Európu.